2007/06/27

Ebru YAŞAR

Yeşillenirim
Hani beni çok seviyordun
Yerlere göklere koyamıyordun
Bende kek gibi sana inanıp
Her gece yolunu gözlüyordum

Yedin be kaç senemi
Sana verdim son nefesimi
Para bile etmedi bende aşkın
Sattım sana olan hislerimi

Ben senin olmadığın her yerde canım
Yeşillenirim
Yeter ki düş yakamdan
Kutupta bile güneşlenirim
Bugün benim günüm
Gönlümce gezer eğlenirim
Değerimi bilen usta ellerde
Elmas gibi işlenirim

Hani ben çok tatlıydım
Herkesten farklıydım
Bunların hepsi yalan dediğimde
İnkar ettin ama ben haklıydım
Kivirágzok
Annyira szerelmes voltál belém
Nem győztél betelni velem
Én meg hittem neked,mint egy kiskutya
Minden este az ablakból néztem,mikor jössz

Hány évemet raboltad el!
Az utolsó lélegzetemet is neked adtam
A szerelmed számomra egy fabatkát sem ér
Eladtam az összes irántad érzett szerelmemet

Én drágám,mindenhol ragyogok
Ahol te nem vagy jelen
Elég,ha eltűnsz az életemből
Még az Északi Sarkon is napozok,ha akarok
A mai az én napon
Kedvem szerint szórakozok
Azok körében,akik tudják az értékeimet
Gyémánttá csiszolódok

Annyira édi voltam
Mindenkitől különböztem
Mikor mondtam neked,hogy szerintem hazudtál
Te tagadtad,de nekem igazam volt