2007/06/27

Kenan DOĞULU

Baş harfi ben
Gidince anlıyorum
Her şeyini özlüyorüm
Tenin benim gibi
Kokunu içime istiyorum
Öpünce anlıyorum
Ben seninle yaşıyorum
Gün birden beri
Kaç kere vuruluyorum

Birden bire hayatımın tümü oldun
Gecelerime gün gibi doğdun
Gidersen bir gün biri üzülür çok
(Gidersen bir gün biri kırılır çok)
Adı lazım değil baş harfi ben

Festival gibisin
Katılmak istiyorum
Önlerden yer kapıp
Gözünü kalbime bekliyorum
Asaletinin bedeli
Çok kölen var belli biri
Hem biraz deli
Azdan çok da serseri
Adı lazım değil,baş harfi ben
A kezdőbetű én vagyok
Miután elmentél
Rájöttem,hogy mindened hiányzik
A bőröd,mintha az enyém lenne
Be szeretném szívni az illatodat
Mikor megcsókollak
Rájövök,hogy veled élek
Hányszor lettem újra meg újra
Szerelmes a legelső nap után

Egyszercsak az életem értelme lettél
Fény lettél az éjszakámban
Ha elmész egy napon,valaki nagyon szomorú lesz
(Valaki nagyon összetörik)
Nem kell a név,a kezdőbetű én vagyok

Olyan vagy,mint egy fesztivál
Részt akarok rajta venni
Az első sorban állva
Várom,hogy tekinteted beköltözzön a szívembe
A nemes viselkedés ára
Biztos rengeteg hódolód van
Lehet,hogy bolondok is akadnak
De több köztük a semmirekellő
Nem kell a teljes név,a kezdőbetű én vagyok