2008/01/25

Hande YENER

Kırmızı
Hatayı ben en başında yaptım
Aynı evi senle paylaşarak
Kendimi çok taktir edicem
Ayrılığı kutlayarak
Vedalaşırken üzülmüş gibi
Tutma ellerimi acıyarak
Kendine dev aynasında değil
Boy aynasında bi bak

Acım taze kurtulamazsın
Gözlerini kaçırarak

Belki birazcık bozuldun
Ruhun belki can çekişiyor
Belki biraz da kızardın ama
Sana kırmızı çok yakışıyor
Piros
Én követtem el a hibát már az elején
Hogy közös lakáson osztoztam veled
De nagyon is meg fogom jutalmazni magamat
Mikor a szakításunkat ünneplem meg
Búcsúzkodás alatt
Ne fogd úgy a kezemet,mintha szomorkodnál
Jó lenne hogyha
Tükörbe néznél egy kicsit

Friss a fájdalmam,nem menekülhetsz
Azzal,hogyha nem veszel tudomást róla

Lehet,hogy elkedvetlenedtél
Lehet,hogy haldoklik a lelked
Lehet,hogy bepipultál egy cseppet
De olyan jól áll neked a vörös szín


Bu yüzden
İçindeyken çok acı aşk
Dönüp geçmişten bakınca güzel
Yani şimdiden ayrılmayı
O yüzden seçtim ben
Mükemmel maalesef sıradan
Çekilince aşk acısı aradan
Yani şimdiden ayrılmayı
O yüzden seçtim ben

Sevmedim fikrini aklından çıkar
Bil ki yeni gelenler eskiyi aratıyor
Aşk dediğin germeli böylesi sıkar
Son zamanlarda tarih kendisi tekrarlıyor

İyice ezberle tenimi
Ruh değiştirir tutmaz kabını
Yani şimdiden ayrılmayı
O yüzden seçtim ben
Arada varsa aşka inanan
Çekinmesi gelsin sıradan
Yani şimdiden ayrılmayı
O yüzden seçtim ben
Ezért
Mikor benne vagy,fáj a szerelem
De visszanézve megszépül
Szóval ezért döntöttem el
Hogy most szakítok veled
Csodás,ám sajnos szokványos
Hogy néha szerelmi bánattal küzdünk
Szóval ezért döntöttem el
Hogy most szakítok veled

Nem tetszett az ötleted
Tudd,hogy az újak mindig az exüket keresik
Az igaz szerelem tele van szenvedéllyel
Mostanában a történelem ismétli önmagát

Tüzetesen nézd meg a testemet
Mert ha elkap a vágy már nem tudod fékezni magad
Szóval ezért döntöttem úgy
Hogy még most elhagylak
Ha még van valaki,aki hisz a szerelemben
Hadd lássam,ahogy ezek után visszakoznak
Szóval ezért döntöttem úgy
Hogy még most elhagylak