2008/01/23

SEKSENDÖRT

Affet
Off yine kapalı tüm kapılar
Sor beni
En uzak meyhaneye
Sor da al cevabı varmıymış başkası
Sahibi olsun yüreğimin
Hatam var elbet ama asla büyük aşk
Ezdirmez kendini ezilmez

Affet ne olur bu saf deli yüreğimi
Ağla ağla ki sula kurak bedenimi
Olmadım ki senden başkası ile asla
Kastın mı var söyle bu cana

Olmadı kalamadı mı yanında
Sensiz bir hiçmişim ben aslında
Hadi gel gel kurtar acımdan
Sıcaklığın hep benimle yanımda
Bocsáss meg
Óh,már megint bezárult az összes ajtó
Kérdezd meg a legtávolabbi kocsmában
Hogy nem vagyok-e ott
És hogy van-e más,ki meghódíthatná a szívemet
Naná,hogy nem vagyok tökéletes
De a hibám sosem a szeretni képesség
Az igaz szerelmet nem lehet legyőzni

Bocsáss meg,hogy ilyen jó szívem van
Sírj csak,áztasd könnyeiddel szikkadt testemet
Soha senkivel nem voltam együtt rajtad kívül
Mondd csak,ki akarod csinálni a lelkemet?

Nem sikerült?Nem maradt melletted?
Nélküled semmi vagyok
Gyere és ments meg a fájdalomtól
Tested melege mindig bennem él