2007/01/11

BENDENİZ

Kırmızı biber
Telaşı mı var acelesi mi var
Kısa bir öpücük çok işime yarar
Allah'ım bana ne oldu bu defa
Devam ediyor bak oyunlarına
Kuytularımı kokularımı
Unuttun mu sen o ayıplarını
Zaten ne kadar aklın kaldı
Onu da bana ver sevişmek ne güzel

Bastım mühürü
E görecek gününü
Arayıp soracak tek tek bakacak
Evirip çevirip düşecek elime
Canını yakarım e hadi gör bakalım
Bal döken diline
Kırmızı biberi sürmedim
Ama sürerim bu defa

Ben kimdim ben
Uçup gittim ellerinden
Neydi inkar ettiğin
Bu çılgınlık içinden
Zarardayım senin yasaklı şeytan yüzünden
Öldürüyor bu hali
Nasıl çıldırttın bilmiyor
Pirospaprika
Mi a baja? Siet valahova?
Sokat érek egy pici puszival
Allah mi történt velem?
Nézd,hát nem hagyja abba a játékait
Elfelejtetted már
Az illatomat és tetteidet?
Egyébként is mennyi eszed maradt
Azt is add oda, milyen jó szeretkezni

Rányomtam a pecsétet,majd meglátja
Fel fog hívni és nagyokat néz majd
És a karjaimba fog omlani
Ellátom a bajodat,majd meglátod
Édes szavakat formáló nyelvedre
Eddig nem szórtam pirospaprikát
De majd fogok

Ki voltam én?
Eltűntem az életedből
Mit akartál letagadni
Ezzel a bolondos viselkedéssel
Bajban vagyok miattad
Megöl ez az állapot
Nem is tudod,mennyire belebolondultam