2007/01/12

Sibel CAN

Nehir gözlüm
Kısmeti bağlı dediler
Gülüşü candan edalı dediler
Ah delikanlı yüreğim
Bu gece senden utandı dediler

Kendimi kandıramadım
Senden kurtulamadım
Kaç kere sevdi yüreğim
Sen gibisini bulamadım

Bu dünyayı yakacak mısın?
Bana aşık olacak mısın?
İlk kez aşık olmuş gibi
Yüreğmden taşacak mısın?
Bana evet diyecek misin?
Yoksa öpüp gidecek misin?
Nehir gözlüm aşkın için
Herşeyini verecek misin?
Kék szemű hódítóm
Azt mondták,foglalt a szíve
Hogy ellenállhatatlan a mosolya
Ah a bolond szívem
Ma este szégyenkezett előtted

Nem tudtam magamat becsapni
Nem menekülhettem előled
Hányszor voltam már szerelmes
Nem találtam olyan párt,mint te

Felforgatod ezt a világot?
Leszel szerelmes belém?
Úgy,mintha először éreznéd ezt
Elárasztod szeretettel a szívemet?
Igent mondasz nekem?
Vagy megpuszilsz és elmész?
Kék szemű hódítóm
Mindenedet odaadnád a szerelemért?