2007/01/11

Yıldız KAPLAN

Sayende
Aşk yüzüme gülüyor
Ahh içime açıyor
Aşk işini biliyor
Aşk nefesi kesiyor
Beni dize getiriyor
Aşk işini biliyor

Bu ne bakış
Bu ne ateş
Yandım yandım yar
Tir tir titriyorum aşkından

Sayende
Mum gibi eriyorum
Sayende
Yaz günü üşüyorum
Sayende
Yangına gidiyorum
Gel sen de
Yan benle
Neked köszönhetően
A szerelem rámnevet
Ahh,kinyitja a lelkemet
A szerelem tudja a dolgát
A szerelemtől elakad a lélegzet
Térdre kényszerít engem
A szerelem tudja a dolgát

Ez miféle nézés?
Ez miféle tűz?
Megégek szivem
Re-re remegek a szerelmedtől

Neked köszönhetően
Olvadok,mint a vaj
Neked köszönhetően
Nyáron is fázok
Neked köszönhetően
Tűzbe megyek
Gyere te is
Lángolj velem

Işıl Işıl
Bana öyle bi bakıyorsun ki
Kalbimin içine akıyormuşsun gibi gibi
Sanki de beni seviyormuşsun
Bir türlü açılamıyormuşsun gibi gibi

Yarından tez dök içini
Ferahlat yüreğini
Işıl ışıl gözlerinin
İçi parlasın
Cıvıl cıvıl o kalbin
Hiç kırılmasın
Csillog villog
Úgy nézel rám
Mint aki be akarna költözni a szívembe
Mintha még szerelmes is lennél belém
De valami miatt nem mernéd elmondani

Azonnal öntsd ki szívedet
Könnyíts a lelkeden
Csillogó szemeid hadd ragyogjanak
Kis szíved sose törjön össze