2007/01/30

Nazan ÖNCEL-DEMİRDEN LEBLEBİ (1999)

Beni söyletme

Biraz sonra ben yolcuyum
Sana bol şans diliyorum
Sil gözlerinin yaşlarını
Seni iyi tanıyorum

Mutlu son yoktur
Ne de mutlu aşk
Kim mutlu olmuş
Ki ben olayım
İçmek istiyorum
İçmek unutmak
Beni ayık gönderme
Benim işim zor
Koy bi daha koy
(Hem de nasıl zor)
Beni söyletme

Kaderin elinde
Herkes oyuncak
Aşkım birazdan
Mazi olacak
Başlarım senin
Gönül çarkına
Pişmanlık seni
Kalbinden vuracak

Mümkünse gönderme
İstersen söyletme
Ne akard,hogy beszéljek

Nemsokára el fogok utazni
Sok szerencsét kívánok neked
Töröld le a könnyeidet
Jól ismerlek én téged

Nem létezik happy end
Sem boldog szerelem
Ugyan ki volt boldog
Én hogy lehetnék az
Inni akarok
Inni és felejteni
Részegíts meg
Nehéz a dolgom
Tölts még egy pohárral
(De még mennyire nehéz)
Ne akard,hogy beszéljek

A sors kezében
Mindenki játék
Nemsokára
A szerelmünk a múlté lesz
Megkapod majd a magadét
Ami jár
Szíven fog ütni
A megbánás

Ha lehet ne küldj el
Ha lehet ne akard,hogy beszéljek

Bu havada gidilmez

Beni bırakıp gitme bir yere
Gidersen unutursun
Dilerim öyle olmaz

Bu havada gidilmez
Güneşli günde gidilmez
Aslında hiç gidilmez

Son günüme kadar
Kalp durana kadar
Aşk mezara kadar
Sakın ha gitme

Beni unutma
Unutama inşallah
Unutursan kahrolurum
Dilerim öyle olmaz

Bu baharda gidilmez
Yağmurlarda gidilmez
Aslında hiç gidilmez
Ilyen időben nem lehet odamenni

Ne menj el úgy hogy itthagysz
Ha egyedül mész elfelejtesz
Kívánom,hogy ne így legyen

Ilyen időben nem lehet odamenni
Napos időben sem lehet odamenni
Igazából egyáltalán nem lehet

Az utolsó napig,míg élek
Amíg meg nem áll a szív
Amíg ki nem hal a szerelem
Nehogy elmenjél

Ne felejts el engem
Remélem nem felejtesz
Ha elfelejtesz nem élem túl
Kívánom,hogy ne így legyen

Ezen a tavaszon nem lehet odamenni
Esőben sem lehet odamenni
Igazából soha nem lehet

Aşıklar parkı

Aşıklar parkına gittim
Seni aradı gözlerim
Yağmurlarda yürüdüm
Islandı yine gözlerim

Bekledim çay bahçesinde
Bekledim öylesine
Gene akşamlar oldu
Gene boynum büküldü
Hiç farkın yok ötekilerden

Sen bir mikropsun sen
Dert küpü oldum ben
Of dedim of of dedim
Bak saatine kaç dedim
Cık dedim
Gelmez dedim
Hadi kızım kalk git evine
Unut dedim
(zıbar dedim)

Adını yazdım masaya
Çiçeklerle konuştum
Çay içtim ikimiz için
Yokluğunla boğuştum

Bekledim çay bahçesinde
Bekledim öylesine
Çok kırıldım sevgilim
Ben olsaydım gitmezdim
Szerelmesek parkja

Elmentem a szerelmesek parkjába
Téged keresett a tekintetem
Sétáltam az esőben
Megint megteltek a szemeim könnyel

Vártam a teaházban
Vártam,csak úgy vártam
Megint este lett
És megint csalódtam
Semmivel nem vagyok különb a többiektől


Ördögfióka vagy te
Én meg csak egy zsák fájdalom
Azt mondtam 'jaj'
Nézd csak meg,hány óra van már
Csettintettem a nyelvemmel
Mondom 'áá nem jön ez már'
Gyerünk ideje hazamenni
Mondtam magamnak felejtsd el
(Feküdj le aludni)

Rákarcoltam a nevedet az asztalra
Beszélgettem a virágokkal
Kettőnk tea adagját ittam meg
Belefulladtam a hiányodba
Vártam a teaházban
Csak úgy vártam
Nagyon összetört a szívem
Ha a helyedben lettem volna,nem megyek el

Zor dünya

Eller üstünde
Geldik dünyaya
Yine eller üstünde
Son yolculuk
Yaşamak el mahkum
Ölmek el mahkum

Bi günah daha yaz bana
Ne halin varsa gör sonra
Bana bir ömür biçtin ya
Gidiyorum eyvallah
Bi kıyak daha çekme bana
Kendi hesabına çalış dünya
Bu kadar yalan yeter bana
Böyle yaşamak zor dünya

Anam ağlıyor dünya
Anlaşamadık gitti
Kavgamız bitmez dünya
Uzlaşamadık gitti
Kemény világ

Valaki karjaiban
Jöttünk e világra
És ismét valaki karjaiban
Lesz at utolsó utunk
Az élet is meg a halál is
Csak rosszra van ítélve

Olvass csak még egy bűnt a fejemre
Aztán menj Isten hírével
Életet adtál nekem
De én elmegyek,Isten veled
Ne kivételezz velem megint
A saját számládra dolgozz
Ennyi hazugság elég volt
Így nehéz élni,világ

Te jó ég,sír a világ
Nem tudtunk megegyezni
Veszekedéseink sosem érnek véget
Nem értettük meg egymást

Hep yalnız

Ve bir sabah paltonu giy
At kendini sokaklara
Kalbin seni aşka götürür
İnsan bazen lafta iyidir

Hep yalnız hep yalnız
Çok yanlış çok tatsız
Bugün kötü günümdeyim
Şımartılıp sevilmedim
Daha beter sersemledim
Şöyle böyleyim

Biraz daha kalsan da bir
Hemen basıp gitsen de bir
Kalbin senin emrindedir
Aşk böyledir

Bu aşk benim bedenime göre değil
Biraz küçük ya biraz değil
Hayat zaten çok ahlaksız
İster hakla
İster eğil
Mindig egyedül

És egy reggel vedd fel a kabátodat
Menj az utcára
A szíved majd elvezet a szerelemhez
Az emberek mindig ilyen közhelyekkel jönnek

Mindig egyedül,mindig egyedül
Nagyon helytelen,nagyon keserű
Ma rossz napom van
Nem simogatott és szeretgetett senki
Teljesen kiborultam
Épp hogy nem halok meg

Ha maradnál ha mennél
Mindkettő külön történet
A szívednek csak te parancsolsz
Ilyen a szerelem

Ez a szerelem nem való nekem
Vagy túl kicsi,vagy túl nagy
Az élet nagyon kegyetlen
Ha akarod,kereked felül rajta
Vagy hajtsd meg a fejedet