2007/01/29

Nazan ÖNCEL-SOKAK KIZI (1996)

Ben sokak kızıyım

Salıncakta sallanmadım
Parka gitmedim,şeker almadım
Ne oyuncağım oldu,ne uçurtmam oldu
Yeni pabuçlarım,ne bayramlığım oldu
Ben çocuk olmadım

Ekmek çaldım fırından
Katık buldum çöplükten
Polis koştu peşimden
Hırsız polis oynadım

Ben sokak kızıyım
Bana iyi davranmayın

Tütün buldum yerlerden
Gittim yattım birinlen
Dayak yedim abimden
Korkum yoktur itlerden
Ben sokak kızıyım
Bana acıtmayın

Ben okullu olmadım ben
Renkli boyalarım,kalemim olmadı
Ne önlük giydim
Ne yavru kurt oldum
Ne başöğretmenim
Ne kitabım oldu
Ben çocuk olmadım
Utcagyerek

Soha nem hintáztam
Nem jártam játszótérre,nem vettem cukrot
Nem volt játékom,se papírsárkányom
Nem volt új papucsom,se ünnepi ajándékom
Nem volt gyerekkorom

Kenyeret loptam a pékségből
Kaját szedtem a szemetesből
Rendőrök voltak a nyomomban
Fogócskáztunk

Én utcagyerek vagyok
Ne viselkedjenek velem rendesen

Csikkeket szedtem a földről
Sikátorokban aludtam
Megvert a bátyám
Nem féltem a vérebektől
Én utcagyerek vagyok
Ne bántsanak kérem

Én nem voltam iskolás
Nem volt szines festékem,ceruzám
Nem hordtam köpenyt
Nem voltam kisiskolás sem
Nem volt osztályfőnököm
Se könyvem
Én nem voltam gyerek

Bana özel

İçimdeki karanlık
Dışardakine benzemez
Benim doğrularım
Seninkinle bir değil

Aşk bir bütün
Bütünü ayıramazsın
Yaşanmış yaşanmıştır
Bi suçlu arayamazsın

Gittiğin yerde kal
Gittiğin yer güzel
Ben senin yalnız ağacın
(Ben seni böyle severim)
Hasretim bana özel

İçimde boş oda yok
Herkesin yeri belli
Giderken unutma
Anahtarını al iyi mi
Ben kapılarıma hiç kilit vurmadım ki
Ben seni kendimden
Çok ayırmadım ki
Számomra különleges

A lelkemre telepedett sötétség
Nem olyan,mint amilyen az utcán van
Az én igazam
Nem egyezik a tieddel

A szerelem egy egész
Így nem választhatod szét
Ami történt,megtörtént
Ne keresd a bűnbakot

Maradj ott,ahova mentél
Az a hely szép
Én vagyok a te magányos fád
(Én így szeretlek téged)
A vágyam számomra különleges

Nincs üres hely a szívemben
Mindenkinek megvan a helye
Ha elmész ne felejtsd el
Vidd magaddal a kulcsát,jó?
Én sosem zárkóztam be
Sosem távolítottalak el
Magamtól

Bu İstanbul

Akşamların soğuk yüzü
Biraz kavga ve biraz aşk
Bu gece çok sinirliyim
Yine benim şansın kötü
İstanbul'un bir suçu yok
Beni burda çok üzdüler

Bu İstanbul geceleri
Bir İstanbul hatırası
Bu İstanbul sokakları
Kırık kalpler macerası

Hatıralar hatıralar
Bütün bir yaz böyle geçti
Fotoğraflar ve çok anı
Biraz şarap biraz sevgi
Yağmurları unutmadım
Yağmurları unuttular beni
Ez İstanbul

Az esték hidege
Egy kis veszekedés,egy kis szerelem
Ma este nagyon ideges vagyok
Megint én húztam a rövidebbet
Isztambul nem hibás
Engem nagyon megbántottak itt

Ez itt Isztambul este
Egy emlék Isztambulról
Ezek itt Isztambul utcái
Összetört szívek történetei

Emlékek,emlékek
Így telt el az egész nyár
Fényképek,rengeteg pillanatkép
Egy kis bor,egy kis szerelem
Az esőket nem feledem
Az esők elfelejtettek engem

Bırak seveyim

Her şey çok kolay oldu
Ne sızlandım ne de ağladım
Ani bir ölüm yada
Bir kalp krizi gibi kolay
Bütün şehir üstüme gelicek
Dünyam yıkılacak sanırdım
Ama olmadı bitti işte
Bir süre gelen gidenler oldu
Beni anlamaya çalıştılar
Bir işe yaramadı
Sıkıcı ve kasvetliydim
Bazen bütün gün yorganı
Başımdan aşığı çekim uyudum
Bazende ucuz filmler seyrettim
Günler böyle geçip gitti
Şimdi iyiyim
Sen utanç gecelerinde ben burda
Hepsi bu kadar sonrası yok
Unuttum gitti geberik
Unuttum gitti,unuttum gitti

Ben akşamları sevmem
Akşamlar sorun yaratır
Ben konuşmayı da sevem
Gidişler hep o gidiştir
Senin geçtiğin yollardan
Yalnızlık çıkar gelir
Ve böyle akşamlarda
İçim biraz daha erir

Ben seni sevmedim ben seni sevmedim
Ben yalan söyledim çok sevdim
Bırak seveyim
Rahat edeyim

Ne sızlandım ne ağladım
Sana yalan söylemişler
Sende mutlu sayılmazsın
Başka bir sebep göster
Sen beni yanlış anladın
Kimler gelir kimler geçer
Bende bir melek değilim
Bu gün canım sevişmek ister
Engedd,hogy szerethessek

Minden olyan könnyű volt
Nem fájt és nem is sírtam
Majdnem olyan volt mint a halál
Vagy mint egy infarktus
Az egész város összeesküszik ellenem
Azt hittem összeomlik a lelkem
De aztán elmúlt
Voltak akik jöttek-mentek mellettem
Megpróbáltak megérteni
Ami egyáltalán nem sikerült
Unalmas és depressziós voltam
Néha egész nap fel sem keltem
És a fülemig behúztam a paplant
Néha olcsó filmeket néztem
Így teltek a napjaim
Most jól vagyok
Te a szégyenletes éjszakáidban én itt
Ennyi az egész,nincs tovább
Elfelejtettem a halált
Elfelejtettem,vége

Utálom az estéket
Mindig előjönnek a problémák
A járásom mindig ugyanolyan
Azokon az utakon ahol te is jártál
A magány is hirtelen jön
És így esténként
Könnyebb is magányosnak lenni

Nem szerettelek téged
Hazudtam,mert nagyon is szerettelek
Engedd,hogy szeresselek
Hadd könnyebbüljek meg

Nem fájt és nem sírtam
Hazudtak neked,mikor ezt mondták
Te sem vagy épp boldog
Más okok mondj
Félre értettél engem
Emberek jönnek-mennek
Én sem vagyok angyal
Ma szeretkezni akarok

Özgür çiçek

Arivederci
Bizim evin yollarına
Sizin köşenin başlarına
Arivederci
Çizdim oynamıyorum
Küstüm barışmıyorum
İstemem tabii

Konuş konuş
Seni dinliyorum ben
Olur canım bunu
Yazıyorum ben
Tıpış tıpış sana
Gelir miyim ben yooook

Ben genç bir kadın
Sen genç bir adam
Bütün meydanlar benim
Anlaşıldı tamam
Ben özgür çiçek
Sen uçuç böcek
Bütün güzeller senin
Anlaşıldı bebek
Szabad virág

Viszlát
A házunk körül futó utaknak
A ti környéketeknek
Viszlát
Rajzoltam,de nem játszok
Megsértődtem és nem békülök
Persze nem is akarok

Beszélj,beszélj
Hallgatlak én téged
Persze szivem
Megjegyzem én ezt
Hát rohanok én hozzád?
Neeemmm!

Én egy fiatal nő vagyok
Te pedig fiatal férfi
Az egész világ az enyém
Rendben,megegyeztünk
Én szabad virág vagyok
Te pedig repkedő bogár
Minden szépség a tied
Megegyeztünk babám

Ölüyorum anlasana

Değişen birşey olmadı
Kalbim hızla çarpıyor
Gel gör anlatamam sana
Hatırası dün gibi

Şimdi gitmeli
Ama ölmeli
Anlıyor musun
İkimizden biri
Şimdi gitmeli
Ama ölmeli
Bu şehirden hemen
Şimdi gitmeli

Ölüyorum anlasana
Bir daha yoluna çıkmam
Söz veriyorum sana
Semtine bile uğramam
Seni bırakıyorum sana
Haldoklok,értsd meg

Nem változott semmi
Gyorsan ver a szívem
Nem tudom elmagyarázni,látnod kell
Olyan,mintha csak tegnap lett volna

Most el kell menni
De nem kell meghalni
Érted már?
Egyikünkek
Most mennie kell
De nem meghalnia
Ebből a városból
Azonnal el kell menni

Haldoklom,értsd meg
Sose kerülök az utadba
Még egyszer,ígérem
Még a kerületed felé se megyek
Magadra hagylak

A bu hayat

Bir yarim vardı
Ayırdılar bizi
Gözyaşımı silip
Avuttular bizi
Bir kere sevdim diye
Pişman ettiler bizi
Güldürmediler ama
Ağlattılar bizi
Böyle oldu şimdi

Sensizlik ömür boyu
Sonsuz çile
A bu hayat böyle
Dikenli yollarda
Büyüttüler bizi
Gül yataklarda
Yatırmadılar bizi
Zavallı egoistler
Çekemediler bizi
Bir kenara geçip
Konuştular bizi
Böyle oldu şimdi
Ó ez az élet

Volt egy szerelmem
Szétválasztottak minket
Letörölték a könnyeimet
És megvigasztaltak minket
Lelkifurdalást okoztak
Azzal,hogy egyszer szerelmesek voltunk
Nem nevettettek meg
Hanem megríkattak minket
Hát így történt

Nélküled az egész élet
Végtelen szenvedés
Ilyen ez az élet
Nehéz volt a gyerekkorunk
Korán fel is nőttünk
Nem csomagoltak ám vattába
Szerencsétlen egoisták
Nem bírtak minket elviselni
Félrevonultak egy sarokba
És kibeszéltek minket
Hát így történt

Hadi Güney'e

Bir araba bulsam
Yola koyulsam
Doğru güneye gitsem
İyi kötü bir oda bulsam
Güzel bir uyku çeksem
Kendime gelsem
Gecenin kollarında
Kendimi mutlu etsem

Sana selam getirsem
Güneyden biraz
Bu kalbimin sesi
Bu da arkadaşım yaz
Sana hayat getirsem
Güneşimden biraz
Bu dalgaların sesi
Bu da sevgilim deniz

Hadi güneye
Hadi denize
Adımı sorsalar
Adım olmasa
Kelimeler yarım kalsa
Yol ortasında
Ne güzel olurdu
Bıraksam kendimi
Hayat benim hayatım
Ne kadar sevinsem az
Gyerünk Délre

Ha lenne egy autóm
Útra kelnék vele
Találnék egy kiadó szobát
Aludnék egy jót
Magamhoz térnék
És az éjszaka karjaiban
Felvidítanám magam

Hoznék neked üdvözletet
Délről
Ez a szívem hangja
Ez pedig a barátom,a nyár
Hoznék neked életet
A napsugaraimból
Ez a hullámok hangja
Ez pedig a kedvesem,a tenger

Gyerünk Délre
Gyerünk a tengerhez
Ha kérdeznék a nevemet
Azt mondanám nincs nekem
Ha a szavak
Félbe maradnának az úton
Milyen szép is lenne
Én is ott maradnék
Én döntök az életemről
Bármennyire is örülnék,kevés lenne