2006/10/14

Burcu GÜNEŞ

Yansın geceler
Gün geceyarısı olunca
Aşk kapımı çalar
Ruhum ay gibi sulara vurunca
Kalp yüzünü arar

Boşver gitsin
Unut diyor bilenler
Bu sözü duymaz böyle sevenler
Bu çaresizlik nereye kadar
Herşeyden vazgeçtim
Dön artık yeter

Yansın geceler
Vursun sabaha
Dönsün rüzgar
Durgun sulara
Yansın bu deniz
Her yer yakamoz
Dön gel bir sabah
Sensiz olmuyor
Lángoljanak az éjszakák
Mikor éjfélt üt az óra
A szerelem bekopog az ajtómon
Mikor a lelkem bejárja a holdfényes vizeket
A szív az arcodat keresi

Menjen csak,hagyd
Mondják az okosok
De erre nem hallgat,ki így szeret
Meddig tart még ez kétségbeesés?
Mindenről lemondtam
Elég volt,térj vissza hozzám

Lángoljanak az éjszakák
Így legyen belőlük reggel
Forgassa meg a szélvihar
Az állóvizeket
Égjen ez a tenger
Mindenütt legyen ezüsthíd
Térj vissza hozzám egy nap
Nem bírom nélküled


Savulun yıllar
Bir ihanet,binbir ceza
Bu mu adalet,bu mudur vefa
Ellere inandın da
Ben miyim yalan?
Doğruyu yutkundum ben
Senin için inan
Onları savundun da
Ben miyim düşman?
Kalbime taş bastım
Senin için inan

Savulun yıllar
İtirazım var
Ağladığım gecelerden bana borcun var
Elűzött évek
Egyetlen félrelépés,de ezeregy büntetés
Ez az igazság? Ez a hűség?
Idegeneknek hiszel
Én vagyok a hazug?
Eltitkoltam az igazságot
De hidd el miattad
El is zavartam őket
Hát én vagyok az ellenség?
Falat építettem a szívem köré
Hidd el,miattad

Elűzött évek
De nem egyezek bele
Tartozol még nekem az átsírt éjszakáim miatt


Distortion
Ne yaptığımı bilmiyorsan
Bana zaman ayırmıyorsan
Maça benle gitmiyorsan
Attım gitti seni
Benim için giyinmiyorsan
Gözün saatte beklemiyorsan

Artık bir çiçek getirmiyorsan
Attım gitti seni

Yapma değil Avrupa
Zorla değil zorlama
Zaten halimiz nanay
Distortion yapma bana
Herşey batıyor bana
Ben de dahil buna
Zaten halimiz nanay
Öf dedirtme bana

Gözyaşını kullanıyorsan
Derdimi dert etmiyorsan
Şu kadarcık düşünmüyorsan
Yazıklar olsun sana
Beni görüp coşmuyorsan
Çocuklar gibi koşmuyorsan
Sıkıntıdan patlıyorsan
Attım gitti seni
Sözlerimi duymuyorsan
Şakalarıma gülmüyorsan
Beni yanlış anıyorsan
Attım gitti seni
Eltorzítás
Ha nem tudnád,mit csinálok
Ha nem szánnál rám időt
Ha nem járnál velem focimeccsre
Kész-passz, szakítanék
Ha nem öltözködnél divatosan értem
Ha nem várnál úgy,hogy le sem veszed a szemed az órádról
Ha már virágot sem hoznál
Kész-passz,szakítanék

Nem azt mondtam,hogy ne tedd Európa
Ne okozzon nehézséget,azt mondtam
Egyébként is elég sz*r a helyzetünk
Ne torzíts el engem
Minden rámnehezedik
Beleértve magamat is
Egyébként is sz*r a helyzetünk
Ne nyaggass

Ha kihasználnád a könnyeimet
Ha nem vennéd komolyan a gondjaimat
Ha ilyen picit sem gondolnál bele
Hát szégyelld magad
Ha nem örülnél meg mikor meglátsz
Ha nem futnál felém,mint egy gyerek
Ha felrobbannál az unalomtól
Kész-passz,szakítanék
Ha nem hallanád meg a szavaimat
Ha nem nevetnél a vicceimen
Ha félreértenél
Kész-passz,szakítanék