2006/10/23

Gülşen

Off Off
İçlendiğim günler oldu
Bozulduğum şeyler oldu
Hiçbirini yansıtmadım
Konuşmaksa bi hayal oldu
Üzülmem mi bozulmam mı
Kırılmam mı darılmam mı ooff

Kadersiz miyim neyim?
Oyuncağın mıyım neyim?
Off off kömür gibi yanıyorum
Off off ayıp mıdır seviyorum
Hislerimle oynuyorsun
Gır gır geçip duruyorsun
Neden böle yapıyosun off

Ben sadece gölgen oldum
Dur dediğin yerde durdum
Beş para etmez dünyada
Güvendiğim bir sen oldun
Olan yine bana oldu
Sana bir gün
Daha doğdu off
Off off
Voltak napok,mikor megbántódtam
Voltak dolgok,amiket elrontottam
Senki figyelmét nem keltettem fel
A beszélgetés is csak álom volt
Hát ne szomorkodjak?Ne készüljek ki?
Ne törjek össze?Ne sértődjek meg? Off

Nincs nekem sorsom,vagy mi?
A játékszered vagyok,vagy mi?
Off off égek,mint a szén
Off off ciki,hogyha ez tetszik nekem?
Az érzéseimmel játszol
Folyton csak kinevetsz
Miért csinálod ezt? Off

Én csak az árnyékod voltam
Megálltam ott,ahol mondtad
Értéktelen az egész világon
Egyedül benned bíztam meg
Már megint nekem jutott ki a rosszból
Neked meg megint öledbe pottyant
Egy újabb lehetőség, off