2006/10/05

Şebnem FERAH

Sigara

Aslında ben de isterim
Emeklemeden koşmayı
Güzel elbiselerle
Makyaj yapıp dolaşmayı
Aslında ben de isterim
Düşünmeden konuşmayı
Küçük bir oyun içinde
Önemli kişi olmayı

Aklımdan geçen sözler
Kalbimden gelen sesler
Hepsi bir orman oldu
Bir kibritle yok oldu
(İyi dostlar biriktirdim
Hepsi ailem oldu
Küçük bir aşk yetiştirdim
Düzene yenik düştü)

Ben sigara
Dumanının altında
Yana yana en sonra
Kül oldum
Sen kibritin hiç yanmayan ucunda
Birinin hayatından geçmiş oldun
Cigaretta

Valójában én is szeretnék
Nagyobb erőfeszítés nélkül futni
Divatos ruhákban
Kisminkelve sétálgatni
Igazából én is szeretnék
Úgy beszélni,hogy közben nem gondolkodok
Egy kis színdarabban
Főszerepet játszani

A fejemből kipattanó szavak
A szívemből jövő hangok
Az összes akkora lett mint egy erdő
Melyet egyetlen szál gyufával porig égettek
(Jóbarátokat gyűjtöttem
Mindegyikkel olyanok voltunk,mint egy család
Belekóstoltam a szerelem érzésébe is
De a kapcsolat a Sors áldozatául esett)

Én, mint egy cigaretta
A füstöd alatt
Szép lassan hamuvá váltam
Te pedig a gyufa sosem égő végén
Eltűntél valaki életéből

Mayın tarlası
Mayın tarlasında dolaşıp
Durmuşum aşk sanıp da
Herkes arkamdan bağırmış
Kimseyi duymamışım
Savaş filmlerinde olur ya
Yaralı yaralı devam etmişim
Sonuna kadar aşk ya
Yanımdasın sanmışım

Mayın tarlasında yürüyüp
Durmuşum aşk sanıp da
Tel örgülerde durmamış
Bir delikten geçmişim
Herşey bana dur demiş
Kulağım darbe almış duymamışım
Sonuna kadar aşk ya
Sadece inanmışım

Koşmuş düşmüşüm kalkmışım
Sevişmek sevmekten gelir inanmışım
Elimden tuttuğunda öyle bir güvenmişim ki
Bize birşey olmaz sanmışım
Hep sanmışım

Mayın tarlasında bir adam sevmişim
Aşk sanıp da
Soyunup korkusuzca
Çırılçıplak kalmışım
Aşk filmlerinde olur ya
İşte öyle sevmişim sonunda
Bedenim sağlam bulunmuş
Yüreğim paramparça
A májusi mező
A májusi mezőn sétálgatva
Szerelmet észeltem,megtorpantam
Mindenki kiabált mögöttem
De én nem hallottam semmit
A háborús filmekben van ilyen
Mikor vérzel,mégis továbbmész
Örökké csak a szerelem
Azt hittem mellettem vagy

A májusi mezőn sétálgatva
Szerelmet észeltem,megtorpantam
Aztán elsétáltam egy
Drótkerítés mellett
Mindenki azt mondta álljak meg
De én nem hallgattam senkire
Mindörökké szerelem
Ebben hittem csak

Futottam,elestem és felálltam
Azt hittem,a szex a szerelem folyománya
Annyira megbíztam benned mikor a kezemet fogtad
Azt hittem velünk nem történhet semmi rossz
De csak hittem

A májusi mezőn szerelmes voltam egy férfiba
De csak hittem,hogy szerelem volt
Félelem nélkül vetkőztem le
És teljesen mesztelen lettem
A szerelmes filmekben van ilyen
Hát én így szerettem,nagyon szerettem
A testem ép volt
De a szívem darabokban hevert

Bu aşk fazla sana
Denize açıldım sevmeye,sevilmeye
Anladım sevmek gibisi yok
Yağmura soyundum yavaş yavaş yağar diye
Damlalarda yüzmek gibisi yok

Yokluğun varlığın bir
Dünüm yok, yarınım sır

Nasıl inanırım sana
Bu yürek ağır bana
Sevgin öyle uzaklarda
Nefes alsan da yanımda

Bu aşk fazla sana
Sok neked ez a szerelem
Tengerre mentem,hogy szeressek és szeressenek
Megértettem,hogy nincs olyan,hogy szerelem
Levetkőztem az esőben,mert elkezdett esni
Az esőcseppekben nem lehet úszni

Ha létezel,ha nem,egyre megy
Nincs tegnapom,a holnapom titok

Hogyan is higgyek neked?
Nehéz a szívem
Hogy a szerelmed ennyire távol van
De közel lenne,ha mellettem lélegeznél

Sok neked ez a szerelem