2006/10/21

Yeşim SALKIM

Meğer
Hiç alışamadım
Sen değişemedin
Ben bildiğin gibi
Gönül işine karışamadım
Hiç yarışamadım
Hiç erişemedim
Aşk bilenin işi
Senin hızına yetişemedi

Nasıl desem
Meğer seni
Bilen bilirmiş bilmezdim
Meğer senin değerlerin
Nasıl küçükmüş öğrendim
Úgy látszik
Sosem tudtam megszokni
Képtelen voltál megváltozni
Jól tudod,hogy
Nem avatkozhattam be a szerelembe
Sosem tudtam felvenni a versenyt
Nem értem célba egyszer sem
A szerelem az ügyesek jutalma
Nem ért utol téged

Hogy is mondjam
Úgy látszik téged
Nem ismertelek egészen
Rájöttem, hogy az értékeid
Mennyire jelentéktelenek

Deli mavi
Eski ve yırtık
Ve solgun ve durgun
Ama duvarımda bak
Atamam sevdalı resimleri
Ah zamansız eridik tükendik
Neden böyle apansız
Kimlere yenildik ve eskidik

Son bakışın duruyor gözümde
Bir alev gibi deli mavi
Son gülüşün duruyor yüzümde
Çok sevenlerin deli hali

Söz,sana yemin sana söz
Kör olayım yalansa
Değmedi değmez gözüme
Başka renkte iki göz
Égszínkék
Régi és szakadt
Fakó és magába roskadt
De nézz a falamra
Képtelen voltam kidobni a közös képeket
Időtlenül váltunk semmivé
Oh,miért ilyen hirtelen
Kik győztek le minket?

Az utolsó pillantásodat máig őrzöm
Mint egy láng,az égszínkék szemed
Utolsó mosolyod az arcomra tapadt
Így néz ki egy szerelmes nő

Ígérem neked
Vakuljak meg,ha megszegem
Senki más nem nézhet rám
Csak a te égszínkék szempárod