2006/10/13

Nalan

Sana sevgilim ol mu dedim?
Ne sanıyorsun bilmem kendini
Aldanıyorsun farkında değilsin
Bu dünya kimseye kalmadı kalmaz
Hangimiz güleceğiz hiç belli olmaz

Senle geçen günlerimde
Dünya bana dar geldi
Boşversene
Senden önce kimler gelip
Kimler geçti

Sana sevgilim ol mu dedim
Kışa dön de
Baharı unut mu dedim
Yaza sığmadı sende bu aşk
Bir ömür boyu kal
Beni sev mi dedim?

*az Ítélet Napján
Azt mondtam,hogy a szerelmem legyél?
Nem tudom,mit képzelsz magadról
Magadat csapod be,csak nem tudsz róla
Értékeinket nem visszük a sírba
Nem tudhatjuk,hogy ki nevet a végén*

A veled töltött napjaim alatt
Kényelmetlenül éreztem magamat
Ne is törődj vele
Előtted is voltak fiúim
Akik jöttek-mentek

Azt mondtam,hogy a szerelmem legyél?
Azt mondtam,hogy gyere télen
A tavaszt meg felejtsd el?
Szerinted ez a szerelem nem fért bele a nyárba
Azt mondtam,hogy maradj mellettem egy életen át
És szeress engem?