2006/10/12

Rafet EL ROMAN

Yalancı şahidim
Yalan yalan gözlerimdeki inan
Beni senden ayırır bu yürek
Ben aşkı gizlediğim gibi senden
Bir an dalıp kendimi unutup
Gün gibi anılarla avunup
Biraz daha kopuyorum senden

Durup düşünmek yetmiyor artık
Seni istiyor her gece bu beden
Kaçıp gitsek çok uzaklara
Sen ve ben..

Yalancı şahidimdir ay benim
Her gece denize vurur yakamoz
Ben aşkı senle yaşıyamazsam
Varsın olmasın

Yalan değil sözlerimdeki inan
Eli mahkum susuyor bu yürek
Ben ahımı çekiyorum derinden
Bir an kızıp herşeye küsüyor
Alıp kendimi yollara vuruyor
Biraz daha soğuyorum senden
Hazug tanum
Hidd el,hazugság amit a szemeimben látsz
Ez a szív elválaszt tőled
Mintha titkoltam volna előled a szerelmet
Néha magamról elfeledkezve elmerengek
Még jobban eltávolodva tőled
Régi emlékekkel vigasztalódok

Már nem elég csak gondolkodni
Téged akar minden éjjel ez a test
Mit szólnál ha elfutnánk jó messzire
Te meg én

Minden éjjel a hold az én hazug tanum
A tengerre sugárzó ezüsthíddal együtt
Ha nem veled élhetem át a szerelmet
Mindegy hogy létezik-e ilyen érzés,vagy sem

Nem hazudnak a szavaim,hidd el
Fogoly lett a szív és most nem szól semmit
Én pedig mélyet sóhajtok
Kicsit megsértődve mindenen
Kimegyek az utcára sétálni
És még jobban elhidegülök tőled

Sevda yolu
Yine sevda yolunda
Yürüyorum yana yana
Söyledim deli gönül
Sevmek sana göre değil
Yine sevda elinde
Düştüm,kahır kedere
Gel gör ki şu halimi
Eskiden eser yok şimdi

Savruldu harman oldu
Bu kalp yardan kovuldu
Düşüyorum alevlere
Feryat,figan içinde

Senin sevdan uğruna
Süründüm ordan oraya
Düşüyorum ateşlere
İsyanlar içinde

Yalan yanlış sözlere
Ne zamanı, ne yerinde
Benim talihsiz başım
Yanlış yere aldandın
A szerelem útja
Ismét a szerelem útján
Sétálok egymagam
Már mondtam neked te bolond szív
Hogy a szerelem nem neked való
Már megint beleestem
A szerelem csapdájába
Csak nézz rám
Nem vagyok már olyan,mint régen

Elszállt,elsodródott
Elszakítottak a szerelmemtől
Lángok közé zuhanok
Jajveszékelés és könyek között

A te szerelmedért
Sodródtam veszélybe
Tűzbe zuhanok
Miközben lázadok a sors ellen

Bedőltem a hazug szavaknak
Amiket rosszkor,rossz helyen mondtál
Ó,én szerencsétlen fejem
Rossz nő után csábultam el