2006/10/04

Sertab ERENER

Zaferlerim
Yüzün göğsüme yaslanmış
Yeni daldın uykuya
Şafak süzülürken odama
Güneş düşmüş saçlarına
İlk defa bu sabah
Paramparça hayatım bir bütün
Sadece bir gece
Seninle eksiksizim

Kalktım sessizce yanından
Yeni güne karıştım
Nefesin havada altın tozu
Yabancıyım bu duyguya
İlk defa bu sabah
Huzurlu sakin kayıp ruhum
Dün gece hayata seninle
Yeniden doğdum

Yok olup gitsem de
Sonumu görsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Yitip gitsem de
Sonumu bilsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Senin için bütün
Zaferlerim

Győzelmeim
A mellkasomra hajtottad a fejedet
Éppcsak álomba szenderültél
A hajnali fény beszűrődik a szobámba
És a napsugár megcsillan a hajadon
Életemben először ma reggel
Darabokra hullott életem egésszé vált
Egy éjszakára csupán
De tökéletes lettem melletted

Halkan felkeltem mellőled
S találkoztam az új nappal
Lélegzeted aranypor a levegőben
Idegen nekem ez az érzés
Életemben először ma reggel
Boldog és békés elveszett lelkem
Tegnap éjjel
Újjászülettem veled

Ha semmivé is válnék
Ha látnám is, hogy itt a vég
Ha a halált ízlelném is meg
A harcban nem veszíthetek
Ha pusztulásnak is indulnék
Ha tudnám, hogy végem van
Ha a halál ízét is kóstólnám
A harcban mégsem veszíthetek
Mert érted és miattad van
Minden győzelmem