2006/10/19

KIRAÇ

Eğer istersen
Duy beni
Geçiyor sesim önünden
Gör beni
Görürsün istersen
Yalnızlık tatlı bir rüya sanki
Gerçekten soğuktur
Buz gibi

Eğer istersen gönülden
Eğer istersen
Duyarım seni gittiğim şehirlerden
Eğer seversen beni gerçekten
Dönerim ben sana ölümden
Ha akarod
Hallj meg engem
Hangom elszáll előtted
Láss engem
Ha akarsz,látsz
A magány olyan,mintha édes álom lenne
Valójában hideg
Mint a jég

Ha igazán akarod a szívedből
Ha akarod
Hallak téged a városokból,ahova megyek
Ha tényleg szeretsz engem
A halálból is visszatérek hozzád


Salak oğlan
Sana kim dedi
'Salak oğlum şair ol
arabesk söyle
çok paraya sahip ol
bırak gitsin giden
sen tek parayla ilgilen
acısın kanasın millet
sen dilen'

Kızlar elimizde
Paralar cebimizde
Ağlasın şarkılar dilimizde

Ağla Veysel'im ağla
Ağla Pir Sultan ağla
Neler oluyor bak yurdunda
Együgyű fickó
Ki mondta neked,hogy
"Lökött fiam,legyél költő!
énekelj arabeszket
és keress egy rakat pénzt
Hagyd,hadd menjen aminek menni kell
Te csak a pénzzel törődj
Szoruljon össze az emberek szíve
Te csak kéregess nyugodtan

Itt vannak a lányok,
Zsebünkben a pénz
Sírjanak a dalok a nyelvünkön

Sírj csak Veysel,sírj
Sírj csak Pir szultán,sírj
Nézd meg mik történnek a birodalmadban


Tek hatıra
Bu sevda bir sürgün
Nereye gider?
Nereye kadar be gülüm
Nerede biter?
İçimdeki hasret
Düşer gözümden
Dayanmaz gel gör gülüm
Bu kadar yeter

Benden sana tek hatıra
Gülüşüm kalsın
İki gözüm ağlama boşa
Benden sana tek hatıra
Öpüşüm kalsın
İki gözüm harcama boşa

Bu sedva bitmez
Bitmez demiştin
Tükense de yaşar gülüm
Sürer demiştin
Kaybolan hep bizdik şarkılarda
Bu şarkıyla son bulur gülüm
Yarım kalan da
Egyetlen emlék
Ez a kapcsolat egy száműzetés
Merre tart?
Meddig tart szivem
És mikor lesz vége?
A lelkemben lakó vágyat
Megutáltam már
Mert elviselhetetlen
Gyere és lásd,ennyi elég már nekem

Tőlem neked az egyetlen emlék
Maradjon meg a nevetésem
Szemeim ne sírjatok hiába
Tőlem neked az egyetlen emlék
Maradjon meg a csókom
Szemeim ne fáradjatok hiába

Ez a szerelem nem fog végetérni
Ezt mondtad nekem
Ha elfogy,akkor is élni fog
Ki fog tartani édesem,ezt mondtad
Mindig mi vesztünk el a dalokban
Ám ebben a dalban véget ér
Az is ami félbe maradt


Senden başka
Gurbet elde bir başıma
Kimim var ki senden başka
Öldüm desem bir damla su
Veren mi var senden başka

Kekik kokan dağlarım yok
Bülbül öten bağlarım yok
Tutunacak dallarım yok
Neyim kaldı senden başka

Bana candan bir kez aşkım
Diyen mi var senden başka

Semaverde çayım sensin
Her çiçekte balım sensin
Ne gelirse senden gelsin
Canım mı var senden başka
Rajtad kívül
Idegen földön ha egyedül vagyok
Ki más van nekem rajtad kívül?
Ha haldokolnék
Ki adna egy pohár vizet,ha nem te?

Nincsenek körülöttem a kakukkfű illatú hegyek
A kert,ahol madarak csicseregnek
Nincs egy ág,amibe kapaszkodhatnék
Mi maradt nekem rajtad kívül?

Mondja-e nekem más igazán szívből
Azt,hogy "szerelmem" rajtad kívül?

Te vagy a teám a szamovárban
Minden virágon te vagy a méz
Bármi jöjjön az életben,tőled jöjjön
Van-e párom rajtad kívül?