2006/10/16

Funda ARAR

Aşksız kal
Yeter mi bu sevda bana yeter mi?
Canım çok acıyor bi ara geçer mi?
Dengesizmiş ah nasıl da yormuş
Sağ gösterip hep soluyla vurmuş
İner mi dalgalar kum dibe çeker mi?
Yerine başka şeyler koysam geçer mi?
Önce pembe pembe hayaller kurmuş
Sonra
Arkasına bakmadan yok olmuş

Sen ne istediğini bilmez arsız sevgili
Hiç iyi dileğim yok senle ilgili
En büyük bedduam doğdundan beri
Aşksız kal aşksız kal
Aşksız,yalnız
Maradj szerelem nélkül
Elég nekem ez a szerelem?
Fáj a lelkem,lesz már valami szünet?
Felkavarodott,és milyen fáradt
Mindig balra ment,miközben jobbra akart fordulni
A hegyek vajon besüllyednek a homokba?
Ha mást tennék a helyébe az helyes?
Először mindent rózsaszínben látott
Aztán megsemmisült
Anélkül,hogy maga mögé nézett volna

A szégyentelen szerelem nem tudja hogy mit akarsz
Veled kapcsolatban egyetlen jókívánságom sincs
A legnagyobb átkom hogy születésedtől fogva
Szerelem nélkül maradj
Szerelem nélkül és egyedül



Özledim
Pişirdim sevdiğin yemekleri
Suya koydum serdiğin çiçekleri
Evde ne varsa
Baktım elledim
Özledim,çok özledim
Kucağımda senin aldığın bebek
Dinledim hep aynı şarkıyı
Mumlar bitti ben yine bekledim
Özledim çok özledim

Hep yürüdüğümüz sahildeyim
Şu küçük tekneyi nasıl da severdim
Resmin buruştu terli elimde
Onu denize atsam yoksa
Bağrıma bassam bilemedim
Önünden geçtim
Şu abonesi olduğumuz kahvenin
Girip oturmaya cesaret edemedim
Seni sordu bizim balıkçı
Gözyaşlarımı tutsam
Yoksa salsam bilemedim
Hiányzol
A kedvenc ételedet főztem
Vízbe tettem a virágot,amit szedtél
Mindent a kezembe vettem
Ami otthon volt
Hiányzol,nagyon hiányzol
Az ölemben van a játékbaba amit vettél
Mindig ugyanazt a dalt hallgattam
A gyertyák csonkig égtek,én mégis vártam rád
Hiányzol,nagyon hiányzol

A parton vagyok ahol mindig sétáltunk
Hogy szerettem azt a kishajót
Izzadt tenyeremben összegyűrődőtt a képed
Dobjam a tengerbe
Vagy szorítsam magamhoz? Nem tudom
A törzshelyünk mellett
Sétáltam el
De nem volt bátorságom beülni
Rólad kérdezett a halárus
A könnyeimet visszatartsam
Vagy engedjem útjára? Nem tudom

Yangın yeri
Bu sevda değil
Bir büyük azap
Bezdim canımdan
Huzur bana uzak
Çektim çektim acıları
Topladım koydum bavuluma
Bu deli isyankar
Başımı sana eğdim
Kul oldum yoluna

Yangın yerine döner yüreğim
Bu kadar mı kördü gözlerin
Gitmek yerine yatsan yanıma
Bu kadar mı taşla örülü yüreğin
A tűz helye
Ez nem szerelem
Hanem egy borzasztó szenvedés
A lelkemet kitettem érte
Most mégis távoli a boldogság
Csak szenvedtem és szenvedtem
Összegyűjtöttem bánatomat és betettem egy bőröndbe
Ez egy őrült lázadás
Meghajtottam előtted a fejemet
És a rabszolgád lettem

A tűz helyére visszatér a szívem
Hát ennyire vak voltál?
Mi lenne,ha mellém feküdnél ahelyett,hogy elhagynál
Hát ennyire kőből van a szíved?