2006/10/09

Deniz ARCAK

Eyvallah
Kapılar kapandı bak işte
Yüerğim sıkıştı hüzünle
Sevincim içimde buz oldu
Kalakadım öyle sessizce

Tanıdıktı yalnızlık oysa
Haklısın belki yolunda
Hazırdım bu kez mutluluğa
Nereden çıktı şimdi ayrılık?

Öyle boş öyle boş ki bu dünya
Güneşim sandım seni oysa
Girdabın içinde yaşarken
Yakamoz yakamoz çakar aklıma

Susadım sana tek bi nefeste
Yaşadım aşkımı bir hevesle
Gözümün önünde durma n'olur
Yaşamak öyle zor ki bu bedende

Hadi yoluna eyvallah
Mutlu ol gülüm inşallah
Sen biten günün ardından
Bi başına kalma inşallah
Isten veled
Nézd,a kapuk bezárultak
Szívem bánattal telt meg
Megfagyott bennem az öröm
Leesett az állam és elhallgattam

Persze nem ismeretlen számomra a magány
Talán igazad is van
Ez alkalommal készenálltam a boldogságra
Hogy jött most ide a szakítás?

Annyira,de annyira üres ez a világ
És én még azt hittem,te vagy a Napom
Ahogy örvényben élek
Néha rámsüt a holdfény is

Rád szomjaztam egy lélegzetvétel erejéig
Egyetlen vággyal éltem meg a szerelmet
Kérlek ne állj meg itt az orrom előtt
Olyan nehéz élni ebben a testben

Menj hát utadra,Isten veled
Remélem,boldog leszel drágám
És remélem azt is
Hogy maholnap nem maradsz magadra