2006/10/15

Yalın

Meleklerin sözü var
Dünya üzemez beni
Ölüm korkutabilir mi?
Sen olmadan bu kalp
Hissedebilir mi?
Güneş batmış bana ne
Ellerin yok kime ne
Yerine koyamadım
Razı olamadım sensizliğe
Kalpler yanmış
Yağmur ıslatmış
Tanrı korumuş ya sevenleri

Son nefesimde
Elimi sen tutacaksın
Son sözlerimi
Bir sen duyacaksın
Meleklerin sözü var
Megígérték az angyalok
A világ nem szomorít el
Így pedig hogyan is félnék a haláltól
Érezhetne-e e szív
Ha te nem volnál?
Lement a Nap..naés?
Nem ölelsz át..kinek van hozzá köze?
Nem cserélnélek el
Nem vagyok hajlandó távol lenni tőled
Égtek a szívek
Melyeket lehűtött a záporeső
Isten megvédi a szerelmeseket

Az utolsó lélegzetemkor
Te fogod majd a kezem
Az utolsó szavaimat
Kizárólag te fogod hallani
Megígérték az angyalok

Sonsuz ol
Sen sözsüz bir şarkı gibi
Duruyorsun öyle
Ne söyledim de bana hala dargınsın
Ben gördüm hatamı,paylaştım seninle
Ne söyledim de bana hala kızgınsın

Dün sabah erken uyandım
Gittim sana güller aldım
Mutlu ol diye,mutlu ol diye
Bu sabah gittiğini anladım
Ağladım sana şarkı yazdım
Sonsuz ol diye,sonsuz ol diye

Unutulsan mı?
Unutmasam mı?
Saklansam da bi köşede
Benle yaşlansan mı?
Légy végtelen
Úgy állsz itt
Mint egy szavak nélküli dal
Mit mondtam,hogy még mindig meg vagy sértődve?
Beláttam a hibámat,bevallottam neked
Mit mondtam,hogy még mindig nem szólsz hozzám?

Tegnap reggel korán keltem
Elmentem neked rózsát venni
Hogy boldog legyél
Ma reggel megértettem,miért mentél el
Sírtam,és komponáltam neked egy dalt
Hogy megörökítselek

El lehet téged felejteni?
Vagy ne is felejtsem el?
Ha elrejtőznék valahol
Jönnél velem ott élni?

Keşke
Bırak saygından kuşkum yok
Hatırımdan kalıyorsan
Hiç kalma bırak
Sensiz olmaya itirazım var
Canımı çok yakacak
İzlerin bana yeter

Keşke oyunlar oynamasaydık
Üzülmeseydi şarkılar
Hala sana yazılıyorlar
Hala buram buram sen kokuyorlar

Bırak sevginden şüphem yok
Arkadaş kalıyorsak
Ben yapamam bırak
Sessiz kalmaya ihtiyacım var
Yanlızlığı senle özledim
Uzak dur bana yeter
Bárcsak
Nincs kétségem afelől,hogy tisztelsz
Ha meg is maradnál az elmékeimben
Inkább ne,nem akarom
Nem vagyok hajlandó nélküled lenni
Mert égne a lelkem
Nekem a nyomod is elég

Bárcsak ne játszottunk volna
Kisded játékokat
A dalok még mindig rólad szólnak
Még mindig érzik a telt illatodat

Nincs kétségem a szereteted felől
Ha barátok maradnánk
Nekem nem megy,hagyjuk..
Szükségem van arra,hogy csendben maradjak
A magányt veled akarom megélni
Nekem az is elég,ha tartod a távolságot