2006/10/05

Sertab

Yeni

Bu sene iyi geçmedi
Söylemem lazım
Kader beni seçmedi
Ama görmemem lazım
Belki birden bire
Yeniden başlamam gerek
Eskiden taptığımı
Bugün taşlamam gerek

Yeni bir aşk
Yeni bir iş
Yeni gülecek bi neden lazım
Yeni bi haber
Yeni bi kader
Bunlar için bana şans lazım
Yeni bi duruş
Yeni dokunuş
Tek tek keşfetmem lazım
Yeni bi hayat
Gerisi bayat
Kendime yeni bir ben lazım

Günler güzel geçmedi
Unutmam lazım
Asıp yüzümü kalmışım
Azcık kırıtmam lazım
Hep içime atmışım
Anlatmam gerek
Hepsini bi kazana atıp
Toptan kaynatmam gerek
Új

Meg kell mondanom
Nem alakult valami fényesen ez az év
Ezúttal nem voltam a Sors kegyeltje
De nem szabad törődni ezzel
Lehet,hogy lépésről lépésre
Mindent újból kell kezdenem
Ma nem kéne foglalkoznom azzal
Amit tegnap még szerettem

Egy új szerelem
Egy új munkahely
Kell valami ami újból felvidít
Egy új pletyka
Egy új sors
Ezekhez szerencse kell
Egy új szerep
Egy új érintés
Egyenként kell őket felfedeznem
Egy új élet
A régi már nem jó
Kell nekem egy új én

Nem teltek rózsásan a napok
El kell felejtenem
Folyton csak szomorkodtam
Kéne egy kicsit flörtölni már
Mindig magamba fordultam
Ki kell öntenem a szívemet
Minden rosszat összegyűjtve
Meg kell szabadulnom tőlük


Zaferlerim
Yüzün göğsüme yaslanmış
Yeni daldın uykuya
Şafak süzülürken odama
Güneş düşmüş saçlarına
İlk defa bu sabah
Paramparça hayatım bir bütün
Sadece bir gece
Seninle eksiksizim

Kalktım sessizce yanından
Yeni güne karıştım
Nefesin havada altın tozu
Yabancıyım bu duyguya
İlk defa bu sabah
Huzurlu sakin kayıp ruhum
Dün gece hayata seninle
Yeniden doğdum

Yok olup gitsem de
Sonumu görsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Yitip gitsem de
Sonumu bilsem de
Ölümü tatsam da
Yenilmem yine de
Senin için bütün
Zaferlerim

Győzelmeim
A mellkasomra hajtottad a fejedet
Éppcsak álomba szenderültél
A hajnali fény beszűrődik a szobámba
És a napsugár megcsillan a hajadon
Életemben először ma reggel
Darabokra hullott életem egésszé vált
Egy éjszakára csupán
De tökéletes lettem melletted

Halkan felkeltem mellőled
S találkoztam az új nappal
Lélegzeted aranypor a levegőben
Idegen nekem ez az érzés
Életemben először ma reggel
Boldog és békés elveszett lelkem
Tegnap éjjel
Újjászülettem veled

Ha semmivé is válnék
Ha látnám is, hogy itt a vég
Ha a halált ízlelném is meg
A harcban nem veszíthetek
Ha pusztulásnak is indulnék
Ha tudnám, hogy végem van
Ha a halál ízét is kóstólnám
A harcban mégsem veszíthetek
Mert érted és miattad van
Minden győzelmem