2006/10/20

Gülben ERGEN

Uçacaksın
Sen tesadüf değilsin ki
Seni bana yazan kader değil mi
Bir gecede hayatım değişti
Ele avuca sığmadı kalbim delirdi

Senle yaşamak istiyorum
Senle yaşlanmak istiyorum
Söz veriyorum aşkım sana
Pişman olmayacaksın

Uçacaksın,uçacaksın
Havalara uçacaksın
Ayağını yerden kesicem senin
Kalbime konacaksın
Repülni fogsz
Nem vagy te véletlen ám
A sors írt meg nekem,ugye?
Egy éjszaka megváltozott az életem
Tomboló szívem megbolondult

Veled akarok élni
Veled akarok megöregedni
Megígérem neked szerelmem
Nem fogod megbánni

Repülni fogsz,repülni fogsz
Szárnyalni a levegőben
Kihúzom a lábad alól a talajt
És így a szívemben landolsz majd


Beyaz güvercin
Neden darıldık?
Neydi unuttum
Çok zaman oldu,belki çocuktum
Boşver her neyse hata kimdeyse
Gel ikimze yeni hayaller kurdum

Bakma öyle küskün durduğuma
Artık yorulmadın mı?
Yaklaş bana
Vazgeçmedim senden hala
Vazgeçemem senden asla

Anlamadın mı beni
Yar,anlamadın mı
Unutulmaz ne varsa
Unutmadın mı?
Sana ellerimden
Bir beyaz güvercin gönderdim
Anlamını kavramadın mı?
Fehér galamb
Miért haragudtunk meg egymásra?
Az okát már elfelejtettem
Sok idő telt el azóta,talán gyerek voltam
Mindegy is,hogy ki volt a hibás
Gyere,új álmokat álmodtam kettőnknek

Ne nézz rám ilyen haragosan
Nem fáradtál még bele?
Gyere már közelebb
Még mindig nem mondtam le rólad
Nem is fogok soha

Nem értesz meg engem
Szivem,hát nem értesz meg?
Nem felejtetted el azt
Mi felejthetetlen volt?
Kezeimből
Egy fehér galambot küldtem neked
Nem fogtad fel,hogy mit jelent?


Ayrılmam
Yalnızlık acıdır
İnsana acıtır
Aşk denen o var ya
O başa beladır

Ben senle tamamım,ah tamam
Bir daha yarım kalamam
Tam seni bulmuşken Tanrım
Ben canım,ben canımdan olamam

Zor aman aman
Yılan sensiz zaman
Sensiz azım çoğalamam
Ayrılmam ben,ayrılmam senden
İpe götürseler,beni öldürseler
Nem válok meg tőled
Az egyedüllét fájdalom
Fájdalmat okoz az embernek
A szerelemről már nem is beszélve
Csak bajt hoz a fejünkre

Én veled vagyok teljes
Még egyszer nem vagyok hajlandó kettészakadni
Pont,mikor rádtaláltam,Istenem!
Képtelen lennék meghalni

Nehéz,Istenem de nehéz
Nélküled mar az idő
Nélküled nem elégszem meg azzal,amit Isten ad
Nem válok meg tőled,azért sem
Még ha kötéllel vonszolnának is el
Ha meg is ölnének,akkor sem