2006/10/22

Nilgül

Pışpışla
Avaz avaz şarkın olsam
Beni haykırsan
Sırtındaki kazak olsam
Seni ısıtsam
En sevdiğin yemek olsam
Sana doymasam
Sofrandaki tuzun olsam
Eksik olmasam

Hem yazın olsam
Hem kışın olsam
Her mevsim ve her daim
Seninle olsam
Ah yokunk olsam
Ooff çokun olsam
Sesin olsam,sözün olsam
Bana dokunsan

Pışpışla beni
Pohpohla beni
Bana bakma ben şımarmam
Yine sev beni
Hadi korkma ben şımarmam
Yine sev beni
Ringass el
Ha a dalod lennék
Mindig engem énekelnél
Ha a pulcsid lennék
Melegítenélek téged
Ha a kedvenc ételed lennék
Sose laknál jól velem
Ha a só lennék az asztalodon
Nem hiányoznék egyszer sem

Lennék a nyarad
Lennék a teled
Minden évszakban,állandóan
Melletted lennék
Óh,ha a semmid lennék
Ó én lennék a mindened
Ha a hangod vagy a szavad lennék
Megérintenél engem

Ringass el engem
Babusgass engem
Ne nézz így rám nem vagyok elkényeztetve
Megint szeress engem
Gyere ne félj,nem vagyok elkényeztetve
Megint szeress engem